Gevelbelettering monteren = heel veel boren

Sinds maart ben ik een van de vaste klusbedrijven die in opdracht werkt voor PiNK reclamebelettering. Dit houdt in dat ik geregeld mijn steiger mag opbouwen om een aantal letters of cijfers op een gevel te monteren. Bij iedere klus krijg ik een boormal mee. Dat is een mal van papier die ik op de muur moet ophangen. Zo weet ik precies waar ik de gaten moet boren. En dat zijn er nogal wat. Gemiddeld per letter drie gaten boren, pluggen erin en de letter vastmaken. Zoals je op de foto’s ziet zijn dat een heleboel letters en dus heel veel gaten boren.

De boormal hangt op de gevel van het Gezondheidscentrum - met de aanhanger van Klusbedrijf Edelman uit Zeist

De boormal hangt op de gevel van het Gezondheidscentrum

Het lijkt alsof ik door die mal niet meer hoef na te denken, maar iedere klus is weer anders. Iedere muur is anders en iedere gevel vraagt zo zijn eigen aanpak. Wat ik leuk vind aan deze klussen is de mensen die langslopen en zich af vragen wat je aan het doen bent en wat het resultaat zal worden. Ik ben in ieder geval heel erg klantgericht bezig. En de opdrachtgever en de klant zijn eigenlijk altijd tevreden. Zie binnenkort op de pagina Referenties.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Geef een reactie

